תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הצבת אנטנה סוללרית ללא היתר
30/11/2007 22:13 2900 
התייחסות זלזלנית לציבור הלקוחות
30/11/2007 14:11 2901 
שירות לקוחות בחברה וטיפול בלקוח
30/11/2007 12:37 2902 
אי עמידה בתנאי מבצע שפורסם בהודעת SMS
29/11/2007 17:59 2903 
אי עמידה בהתחיביות וחיוב יתר של חשבון
28/11/2007 23:06 2904 
חוסר יחס שבעטיו נהרס טלפון שניתן היה לתקנו, בגלל רצון החברה לקשור את הלקוח אליה ב"שדרוג"<
27/11/2007 16:49 2905 
אי עמידה בסיכומים ושירות בלתי נסבל
25/11/2007 22:52 2906 
תקיפה וזלזול
23/11/2007 22:21 2907 
שירות זוועה
23/11/2007 04:37 2908 
פרטנר דואגת רק לעצמה
22/11/2007 18:45 2909 
חדירה לא חוקית לחשבון הבנק, וחיוב כספים על עסקה שלא בוצעה מעולם.
22/11/2007 09:42 2910 
טיפול לקוי וכושל,הטעיית הלקוח
21/11/2007 21:49 2911 
אי ידיעת הלקוח
19/11/2007 21:51 2912 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  224  223 222 221 220 219 218 217 216 215 214 213 212 211 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה