תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הפצת דגם מכשיר בעייתי
16/11/2007 09:07 2913 
העלמת פרטים
15/11/2007 08:22 2914 
"התשה" עד שידרוג
13/11/2007 15:28 2915 
תיקון המכשיר
13/11/2007 06:09 2916 
ביטוח - בשביל מה צריך ביטוח אם השתתפות עצמית על אובדן
12/11/2007 02:09 2917 
שינוי בתעריפים ותנאים של תוכנית ועד עובדים
11/11/2007 23:37 2918 
אי כבוד לבנאדם שנפטר-וניסיון לחייב את המשפחה.
09/11/2007 22:31 2919 
העלמת עובדות במכירת טלפון נייד
07/11/2007 18:46 2920 
הציע חבילת דקות על מנת לחסוך ובעצם שלמתי יותר
05/11/2007 22:57 2921 
עיכוב בזיכוי כספי
01/11/2007 10:11 2922 
בטחות כוזבות!!!!
31/10/2007 19:24 2923 
שירות לקויי ביותר.
29/10/2007 22:26 2924 
אי כיבוד אחריות<
29/10/2007 18:06 2925 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 240 239 238 237 236 235 234 233 232 231 230 229 228 227 226  225  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה