תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב ללא הצדקה
12/09/2012 16:56 300 
חיוב בגין שיחות של viber
12/09/2012 13:31 301 
חיוב על ביטול עיסקה שלא בצדק
10/09/2012 07:47 302 
חיוב לא ראוי
09/09/2012 21:55 303 
שירות גרוע- ושקר גס
07/09/2012 10:07 304 
זלזול בלקוח שלכם ועיקוב של שבוע ימים של העסקה
06/09/2012 23:16 305 
מעבדה של אורנג' לא עובד למען הלקוח
01/09/2012 13:08 306 
חיובים שלא לפי עלות התוכנית
31/08/2012 13:21 307 
פנייה לשירות עם הבטחות שיחזרו אלי למתן פתרון ולא חוזרים
30/08/2012 23:28 308 
עוגמת נפש וחיובים במשך יותר משנה לאחר ניתוק!
27/08/2012 23:33 309 
חוסר היתיחסות של החברה ללקוחותיה.
26/08/2012 20:57 310 
התנהלות כושלת
21/08/2012 14:17 311 
אי סדר ברישום -> אי כיבוד אחריות, חוסר יכולת.רצון לעשות בירור וסדר
20/08/2012 15:33 312 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 30 29 28 27 26 25  24  23 22 21 20 19 18 17 16 15 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה