תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חתונה קטולית
11/01/2007 23:22 3121 
התעלמות טוטאלית<
11/01/2007 15:05 3122 
הטעייה
10/01/2007 17:03 3123 
ניתוק שני מכשירי v3
04/01/2007 18:58 3124 
שרות לקוי
04/01/2007 10:26 3125 
חיוב מיותר בחשבון
02/01/2007 15:11 3126 
הוספת חיובים בחשבון ללא כל ידיעה או הסכמת הלקוח
31/12/2006 22:51 3127 
תקלה חוזרת במכשיר שלא טופל רק אחרי מספר חודשים+ רמאות של מנהל הסניף
31/12/2006 16:36 3128 
רמאות בחשבון הכספי החודשי
31/12/2006 14:46 3129 
מכתב תלונה שנשלח למח' תלונות הציבור באורנג' ןלא קיבל מענה לאחר שבוע.
30/12/2006 11:33 3130 
שחיתות שלא נפתרה
28/12/2006 13:18 3131 
בינלאומי לא יודעים תעריפים
27/12/2006 14:17 3132 
אין עם מי לדבר <
25/12/2006 03:01 3133 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249 248 247 246 245 244 243 242  241  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה