תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אין קליטה בתוך הבית כדיי לקבל או להוציא שיחות
24/12/2006 14:25 3134 
חיוב שגוי ובעקבותיו טרטור ומתן שירות לקוי טיפול שנמשך כמעט 8 חודשים וטרם נסגר הטיפול
24/12/2006 00:35 3135 
שדרוג מכשיר והתחרטות
22/12/2006 10:19 3136 
מכתב שנשלח למנכל אורנג' עקב שירות גרוע ומזלזל מצד שירות הלקוחות.
18/12/2006 00:52 3137 
90% אותו מענה לתלונה
16/12/2006 20:49 3138 
תשלום מעבר לרשום במחירון
16/12/2006 20:04 3139 
בזיון, בושה, כנסו וראו!!!
09/12/2006 20:30 3140 
רמאות של אורנג' כלפי ציבור שלם
07/12/2006 21:02 3141 
המשך הסחבת מתלונה 14611
06/12/2006 20:18 3142 
מידע שקרי (הבטחה לא אמינה) לשדרוג פלאפון.
04/12/2006 09:51 3143 
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם!
01/12/2006 22:55 3144 
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם!
01/12/2006 15:36 3145 
שקר וכזב
30/11/2006 12:58 3146 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249 248 247 246 245 244 243  242  241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה