תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
יחס גרוע של שרות הלקוחות בספה רוסית
16/08/2006 23:32 3212 
חוסר שרות למכשיר I Mate
15/08/2006 13:19 3213 
שחיטה
14/08/2006 13:18 3214 
תשלום חריג בגובהו לשיחות בחול באמצעות שירות חיסכון עולמי
11/08/2006 13:43 3215 
מכשיר לא תקין
10/08/2006 00:56 3216 
טרטור עקב קלקול המכשיר
09/08/2006 14:49 3217 
מכשירים חדשים דור 3
08/08/2006 20:53 3218 
זוועה כזאת עוד לא פגשתם
08/08/2006 01:51 3219 
טירטור ועגמת נפש בגין הבטחות שווא
03/08/2006 03:19 3220 
בעיה חוזרת במכשיר דור שלישי
31/07/2006 18:58 3221 
עבודה בעיניים
29/07/2006 19:30 3222 
תוכנית שאיננה מתאימה ללקוח ואימתן שירות על ידי נציגי החברה
28/07/2006 22:37 3223 
מכשיר דור שלישי ושירות עליו
27/07/2006 10:54 3224 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249  248  247 246 245 244 243 242 241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה