תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הסתרת מידע לגבי קרינה
11/11/2005 12:03 3394 
הפרת חוזה
10/11/2005 11:11 3395 
תשלום שלא לצורך<
10/11/2005 11:10 3396 
"ערך שיורי "
10/11/2005 10:11 3397 
חוסר קליטה בדירה
10/11/2005 00:13 3398 
מענה לתלונות
09/11/2005 19:37 3399 
פתיחת SIM LOCK בטלפון סלולרי
09/11/2005 09:57 3400 
שירות mms לא עובד
08/11/2005 22:34 3401 
תקלה במכשיר לא נפתרת
08/11/2005 22:11 3402 
אי נגישות לאתר האינטרנט
08/11/2005 21:42 3403 
מידע שגוי ללקוח<
08/11/2005 20:57 3404 
זוג מכשירי SAMSUNG שלנו אינם מקבלים ומוציאים שיחות כבר זמן רב אך הפתרוןם שניתן לנו באורנג' הוא רק לקנות מכשירים חדשים במינימום 500 ש"ח מכשיר
08/11/2005 07:32 3405 
הפלאפון של דור שלישי, התכנים והשרות שלו.
07/11/2005 23:20 3406 
 << | לדף הבא 
[ 264 263  262  261 260 259 258 257 256 255 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה