תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חוסר התאמה בין מה שהובטח בעסקה להיום
20/05/2012 14:58 391 
חיוב לא ברור
18/05/2012 00:10 392 
עליה של 100 ש"ח בחשבון הנייד החודשי
17/05/2012 15:37 393 
חיוב כספי שלא לצורך
15/05/2012 09:56 394 
התכחשות לאחריות ויחס מזלזל
15/05/2012 00:35 395 
גביית כספים שלא כדין ולא ע"פ מה שסוכם
14/05/2012 10:16 396 
אי קיום אחריות ל12 חודשים
13/05/2012 12:17 397 
אי עמידה בהסכמים, ומשיכת כסף שלא על פי הסכם
13/05/2012 10:31 398 
הטעיית לקוח, הפליה, אי ציות לחוק.
09/05/2012 14:58 399 
אי מתן פיצוי על עגמת נפש רבה בגין מכשיר שדרכו לא קיבלתי שיחות חשובות.
08/05/2012 03:25 400 
ניוד שלא בוצע - לכן מבוצע תשלום ל-2 חברות
07/05/2012 13:38 401 
חיוב מכשיר לאחר שסיימתי, בטענה שהייתה טעות מערכתית בחיוב.b
07/05/2012 00:47 402 
גביית דמי יציאה<
06/05/2012 19:18 403 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32  31  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה