תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
עגמת נפש מרמה וגנבה
16/11/2011 15:15 599 
פערים שנתגלעו בין ההבטחות בעל-פה לבין החיוב בפועל, הטעיה ואי משלוח חשבוניות.
15/11/2011 21:24 600 
חיוב בגין סנכרון אוטומטי של מכשיר האיפון
15/11/2011 14:39 601 
תיקון מכשיר:
15/11/2011 08:11 602 
חיובים בגין אי שירותים
14/11/2011 21:26 603 
הטעייה ואי מסירת מידע, שירות לקוי
14/11/2011 14:09 604 
הסכם שבע"פ עם מס' פנייה מוכח שהומר להסכם קולקטיבי וגבייה עודפת
13/11/2011 18:56 605 
חוסר התייחסות וטיפול בפנייה.
13/11/2011 14:31 606 
חוסר התייחסות וטיפול בפנייה.
13/11/2011 14:31 607 
יחס מזלזל ומשפיל מצד הנציגים, חוסר שירותיות לשמה!
13/11/2011 01:15 608 
זיכוי
12/11/2011 18:45 609 
אי עמידה בהבטחות סוכן
11/11/2011 20:52 610 
שקרים מצד אורנג ויתכן ואף עבירה על החוק
11/11/2011 20:11 611 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48  47  46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה