תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי ביטול עסקה וטיפול לא הולם בלקוח
29/10/2011 18:53 638 
חשבוניות שגויות<
28/10/2011 20:44 639 
אורנג'- שימוש בכרטיסי אשראי
28/10/2011 12:13 640 
אי מתן שרות בניוד לחברה חדשה
27/10/2011 14:13 641 
נציגה שקרנית
27/10/2011 12:21 642 
חוסר מענה,התעלמות מוחלטת
27/10/2011 11:57 643 
חיוב על מכשיר אייפון שלא סופק
27/10/2011 11:12 644 
חיוב של חברת יוניסל דרך אורנג'
26/10/2011 23:09 645 
ניתוק
26/10/2011 22:13 646 
זלזול בזמן הלקוח
26/10/2011 17:34 647 
הונאת לקוחות בשורות הקטנות של העסקאות
26/10/2011 12:52 648 
אי כיבוד הסכם, טיפול לקוי בשירות לקוחות, זמן רב לטיפול
25/10/2011 11:44 649 
שירות לקוי
24/10/2011 22:16 650 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51  50  49 48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה