תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
גביית תשלום שלא כחוק !
25/09/2011 18:26 716 
הטעייה וחיוב שלא לצורך
25/09/2011 10:25 717 
סאלולרי תקול
24/09/2011 21:43 718 
גביית כספים שלא כחוק תקופה של כמה חודשים
23/09/2011 20:12 719 
עלות החבילה לא כפי שהוטבחה מרכז השירות
23/09/2011 11:17 720 
חיובים לא קשורים
22/09/2011 19:12 721 
חיוב עבור 3 קווי טלפון ואי מסירת חשבוניות במשך כשנה וחצי ויותר
22/09/2011 12:17 722 
זילזול בכסף של הלקוח וייאוש
21/09/2011 16:49 723 
כנס עבור חשבוניות שלא התקבלו אצלי
21/09/2011 12:00 724 
יחס בלתי הולם בעליל + גניבה!
21/09/2011 11:04 725 
חיוב גלישה בחול<
20/09/2011 21:22 726 
שירות לקוחות
20/09/2011 18:45 727 
אי עמידה בתנאים שנאמרו לנו והצעה יקרה
20/09/2011 16:29 728 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58 57  56  55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה