תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי תיקון מכשיר סלולר ע"פ אחריות היצרן עקב טענת הקרוזיה
17/08/2011 19:07 807 
45
17/08/2011 17:01 808 
הטעיית לקוח
17/08/2011 14:49 809 
עוגמת נפש!!!!
16/08/2011 22:15 810 
חיוב בגין מכשיר<
16/08/2011 19:12 811 
מכשיר איפון 3GIGA אשר נשלח למעבדת אורנג'
16/08/2011 14:03 812 
אי טיפול בפניית ניתוק וגרירת תשלומים לא כחוק
16/08/2011 12:12 813 
חיובים שגוים שוב ושוב למרות הבטחות לשווא !
15/08/2011 02:28 814 
חיוב עיסקה שלא התבצעה בפועל
14/08/2011 22:06 815 
מכשיר מקולקל, שירות דואר שליחים לקוי ויחס משפיל מצד נציגי אורנג
14/08/2011 15:40 816 
חיוב shamir שרותי מידע
13/08/2011 17:30 817 
חיוב עבור ציוד שהוחזר ואין שום טיפול
12/08/2011 14:55 818 
נתונים כוזבים בעת חתימת ההסכם.
11/08/2011 18:28 819 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64  63  62 61 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה