תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תשלום מלא עבור ניתוק מאורנג ,לאחר תשלום לא ניתקו וממשיכם לשלוח חשבוניות לתשלום
02/08/2011 13:04 846 
אי עמידה בסיכום עימי
02/08/2011 12:35 847 
חברות cellact+ tellemesser
01/08/2011 17:15 848 
חבילת שיחות לחו"ל
01/08/2011 15:50 849 
הטעיית לקוח וזלזול מצד המערכת
01/08/2011 15:36 850 
החתמת ילד בן 14 על רכישת קו באורנג'
01/08/2011 14:19 851 
אי קבלת זיכויים שהובטחו מאורנג בשידרוג מכשיר
01/08/2011 13:31 852 
שירות כוזב
01/08/2011 08:55 853 
גזל והטעיית לקוחות בחברת אורנג'
31/07/2011 22:26 854 
שקרים ואי עמידה בהסכמים
31/07/2011 17:10 855 
אורנג' (חברת פרטנר, Orange)
31/07/2011 16:38 856 
חוסר אמינות
31/07/2011 16:20 857 
800 חש חיוב יתק,טרטורים ובזבוז זמן שלי מצד חברת הסלולר
31/07/2011 13:52 858 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 74 73 72 71 70 69 68 67  66  65 64 63 62 61 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה