תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
ממתין כבר עשרה ימים לשדרוג רוחב פס אינטרנט
31/07/2011 12:11 859 
הנדון: יחס מחפיר מצד שירות הלקוחות ומרכז השירות והמכירה ושיקרי
31/07/2011 11:36 860 
אי כיבוד פנייה טלפונית מספר 319740130
29/07/2011 18:34 861 
פירסום כוזב ומרמה
29/07/2011 17:57 862 
חיוב בחשבון שלא כדין
29/07/2011 11:41 863 
המתנה למענה
29/07/2011 11:11 864 
חיובים גבוהים מהרגיל ומהמוסכם בהסכם ההתקשרות
29/07/2011 00:47 865 
אדישות וחוסר יחס לתלונה.
28/07/2011 15:24 866 
התנהגות משפילה של אורנג' סניף אשקלון לשותפתי מיכל רוזיליוb
28/07/2011 13:28 867 
טרטור לקוח ופגיעה פיזית במכשיר חדש
28/07/2011 12:25 868 
התייחסות משפילה , אי הנפקת מסמך המגיע לי על פי חוק .
27/07/2011 17:11 869 
לא מוכנים להנפיק חשבונית עם תאריך וסכום הקניה על רכישת מכשיר ברשת אורנג'.iv
27/07/2011 17:02 870 
שרות בזוי, גניבת כספים, הטעייה, רמאות זלזול וחסר התייחסות משווע
27/07/2011 14:44 871 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 74 73 72 71 70 69 68  67  66 65 64 63 62 61 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה