תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תרמית של אורנג'<
27/07/2011 12:25 872 
הונאה
27/07/2011 02:58 873 
הטעיית צרכן בצורה עקיפה
26/07/2011 22:36 874 
גביית תשלומים למרות בקשת הפסקת שירות
26/07/2011 18:12 875 
אי הספקה של הציוד שנרכש
25/07/2011 22:02 876 
תלונת שרות- אכזבה!
25/07/2011 02:16 877 
שירות הלוקה בחסר
24/07/2011 21:51 878 
חיובים ללא הסכמת הלקוח
24/07/2011 13:34 879 
חיוב כאשר לא הסכמתי לביצוע עסקה כלל
23/07/2011 20:46 880 
שירות לקוי , חיוב עבור מכשירים שלא סופקו.
23/07/2011 16:31 881 
זמן המתנה גבוה בתמיכה טכנית של האינטרנט/div
22/07/2011 22:26 882 
הטעיה וחוסר יכולת לייצור קשר עם הגורמים הרלוטים
22/07/2011 13:48 883 
קליטה בבית
21/07/2011 22:50 884 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 74 73 72 71 70 69  68  67 66 65 64 63 62 61 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה