תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוביום שגויים <
21/07/2011 18:06 885 
חיוב עבור מודם סלולרי למרות שנותק הקו ועוגמת נפש
21/07/2011 15:08 886 
טרטור ואי-מתן זיכוי.
20/07/2011 23:43 887 
אי מתן שירות
20/07/2011 21:18 888 
הטעיית צרכן
20/07/2011 15:45 889 
חיוב שגוי בעבור שרותי גלישה במכשיר לא פעיל
19/07/2011 18:44 890 
הפרה של הסכם ההתקשרות
19/07/2011 16:18 891 
מכירת טלפון תקול ודרישה לתשלום על התיקון
19/07/2011 14:17 892 
חוסר שירות ואטימות
19/07/2011 10:31 893 
הסכמים לחוד ומציאות לחוד
19/07/2011 00:59 894 
הוסיפו לחשבון הטלפון מספרים שלא קיימים כלל ומחייבים אותי ב 500 ש"ח
18/07/2011 22:55 895 
הסכמים לחוד ומציאות לחוד
18/07/2011 20:13 896 
יחס מזלזל, משיכת זמן לקבלתתשובות בניגוד לתקנות, ניסיון להעברת תוכניות ללא צורך על מנת להתחיל התחיבות מחדש
17/07/2011 16:31 897 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 74 73 72 71 70  69  68 67 66 65 64 63 62 61 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה