תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הנדון: תלונה על אחראית במחלקת קבלת קהל במרכז שירות מול קניון איילון
27/06/2011 18:57 937 
כך יעשה ללקוח נאמן ...
27/06/2011 15:40 938 
חיוב עבור שירות שלא קיבלתי
26/06/2011 17:32 939 
רמאות האייפון
26/06/2011 16:20 940 
גלישה בחול
26/06/2011 08:38 941 
חיובים בחשבונית שלא אמורים להיגבות
25/06/2011 09:58 942 
שירות לקוי
24/06/2011 20:07 943 
התנהלות לא הוגנת
23/06/2011 11:14 944 
טעות בחשבון
23/06/2011 09:39 945 
אחרי עשרים דקות המתנה על הקו למחלקת שדרוגים, השיחה נותקה.b
22/06/2011 22:50 946 
שיקוף מוטעה של החוזה ע"י נציגת המכירות
22/06/2011 20:39 947 
שרות ותיקון התקלה
22/06/2011 20:33 948 
אי כיבוד תנאי חוזה
22/06/2011 16:35 949 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 74  73  72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה