תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי עמידה בחוזים והסכמים
22/06/2011 16:24 950 
חוסר אמון - קבלת הצעה שלא קיימת מנציג שרות
22/06/2011 14:01 951 
חיוב גבוה מהמסוכם בשיחות עם הנציגים
22/06/2011 10:35 952 
רמאות, זלזול, גרימת נזק ברשלנות
22/06/2011 09:37 953 
פניות ציבור
21/06/2011 23:54 954 
ניתוק הקו לפלאפון שלי למשך כ- 24 שעות
21/06/2011 23:11 955 
חיוב עבור שדרוג שלא אושר ועבור חבילת דקות של מודם שלא מדבר בעלות 300 ש"ח iv
21/06/2011 15:24 956 
תלונה על הוספת מוצר במרמה – מצלמה סלולרית isee
21/06/2011 09:52 957 
שירות כושל וחיוב עבור שירותים שאינם בשימוש
20/06/2011 17:30 958 
הורדת סכומים מכרטיס האשראי,התעלמות מפניותיי וזלזול מחפיר בי כלקוחה
20/06/2011 15:04 959 
אי נכונות לכבד עסקאות
20/06/2011 15:00 960 
מירמה בחיוב חשבון
20/06/2011 13:45 961 
רצף בעיות שרות, חוסר אמינות
20/06/2011 13:28 962 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  74  73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה