תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שיבוש שירות וטיפול לקוי בתקלה
20/06/2011 11:33 963 
חיוב דקות במחיר מופקע בלי אישור של הלקוח!
20/06/2011 10:41 964 
אי נכונות למתן פרטים למשלם החשבון בהיעדר הלקוח שעל שמו המנוי ללא ייפוי כוחi
19/06/2011 11:24 965 
המשך תלונתי מס 60825
19/06/2011 11:16 966 
זיכוי כספי
19/06/2011 09:41 967 
גבייה לא חוקית של כסף מחשבוננו ואי השבתו./d
19/06/2011 09:24 968 
החזר כספי שהובטח.
18/06/2011 20:50 969 
חיובים מיותרים
18/06/2011 20:44 970 
חיוב שגוי והתנהלות שערורייתית של אורנג'
17/06/2011 09:03 971 
הטעייה רצינית בתוכנית התחייבות וחיובים נוספים ללא ידיעות לקוח
16/06/2011 20:00 972 
היתייחסות ללקוח בזילזול!!!!!
16/06/2011 14:56 973 
אי עמידה בחוזה התקשרות מצד החברה
16/06/2011 12:47 974 
תלונה על נציג אוהד + חיוב בגין מכשיר+שיחות
14/06/2011 23:34 975 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76  75  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה