תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
גביה בחשבון האחרון של אורנג' עבור חברת שמיר מערכות
14/06/2011 18:34 976 
מכשיר משומש במקום חדש, שהתקלקל לאחר חודש וחצי.
14/06/2011 14:53 977 
שירות לקוחות טלפוני
14/06/2011 14:24 978 
ביטול עסקה לפני תביעה
13/06/2011 19:37 979 
גניבת כספי דרך חברת אורנג'
13/06/2011 15:19 980 
חיוב בטעות של אלפי שקלים
13/06/2011 10:55 981 
עוגמת נפש
12/06/2011 19:24 982 
חיוב על התחייבות לאחר ניתוק קוים
12/06/2011 14:00 983 
חיוב יתר עקב טעות של אורנג
12/06/2011 11:24 984 
גביה כפולה והתכחשות לעסקה טלפונית
12/06/2011 10:08 985 
גזל מתמשך, יחס מזלזל ושרות שאינו ראוי
11/06/2011 22:58 986 
הבטחות בע"פ ביום רכישת המוצר בלא ביצוען. חתימה על חוזה וירטואלי ללא קריאתו וללא מסירתו ללקוח
11/06/2011 20:52 987 
גונבים כסף
11/06/2011 11:08 988 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77  76  75 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה