תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
רמאות
31/05/2011 11:20 1015 
חוב לכאורה
31/05/2011 10:59 1016 
מרמים בכל חודש בחשבונית
31/05/2011 09:44 1017 
שימוש לרעה מכשיר שנגנב
30/05/2011 13:53 1018 
חידוש עסקה ללא ידיעת הלקוח
30/05/2011 11:39 1019 
חיובים ביתר למעלה משנתיים וחצי
30/05/2011 09:48 1020 
קו לא תקין ,סים לא תקין
30/05/2011 09:40 1021 
אי עמידה בתוכנית שהובטחה לי ובזיכויים שהובטחו לי
30/05/2011 07:49 1022 
רוצה לעזוב את אורנג' ולסגור את הקוים שאין לי עליהם כבר שום מחוייבות ולא נותנים לי
29/05/2011 22:08 1023 
שירות לקוי ומתמשך
29/05/2011 14:46 1024 
גביה מחשבוני על קו שנותק
29/05/2011 14:23 1025 
חיוב על עסקה שלא התקיימה
29/05/2011 08:32 1026 
הטעיה של הלקוח וחזרה מהסכמים שרות לקוי ומזלזל
26/05/2011 13:06 1027 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80  79  78 77 76 75 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה