תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי קיום הסכמי פשרה
23/05/2011 16:26 1041 
חסימת שירותי מידע ותוכן
23/05/2011 14:16 1042 
סכום חשבונית מופרז
23/05/2011 11:47 1043 
חוסר התייחסות של החברה לפנית לקוח ותיק
22/05/2011 22:38 1044 
חיוב שהובטח לי בחוזה שלא ייגבה ממני
22/05/2011 21:16 1045 
מכשיר יקר ולא טוב עם ליקויים רבים
22/05/2011 20:07 1046 
לקיחת מאות שקלים בחודש ללא מתן תשובות - פשוט גניבה
22/05/2011 17:39 1047 
הטעיית צרכן
22/05/2011 17:05 1048 
השבתה מכנית של מכשיר איפון ע"י מעבדת אורנג'
22/05/2011 10:07 1049 
רמאות אי כיבוד הסכם עם הסוכן
21/05/2011 12:16 1050 
גביית כספים מעבר לתשלום החודשי הקבוע + העלאת תעריפי אינטרנט ללא ידיעת הלקוח
20/05/2011 19:14 1051 
איחור קיצוני בתיקון המכשיר
20/05/2011 18:21 1052 
אי הגעת שליח שתואם ליום שישי ה 20.05.11
20/05/2011 14:58 1053 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 90 89 88 87 86 85 84 83 82  81  80 79 78 77 76 75 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה