תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
לא מאפשרים ניתוק מהחברה
01/05/2011 13:22 1106 
הטעיית צרכן
01/05/2011 10:51 1107 
יחס מזעזע מצד החברה
29/04/2011 15:50 1108 
חיוב מוטעה בסך 950 ש"ח
28/04/2011 23:54 1109 
חיוב עבור שיחות שלא בוצעו
28/04/2011 21:43 1110 
לא מצליח לעדכן הוראת קבע חדשה כבר 3 חודשים(למרות שקיבלו את הפקס ממני
28/04/2011 20:46 1111 
הטעיה בנוגע לתכנית גלישה למודם סלולרי
28/04/2011 13:26 1112 
העברת כספי לקוחות ע"י אורנג' לחברות אחרות ללא רשות .
28/04/2011 09:25 1113 
בעיה מתמשכת של חיובים מיותרים
27/04/2011 19:27 1114 
חיוב מוגזם
27/04/2011 16:57 1115 
חיובים בחשבון הטלפון
27/04/2011 16:53 1116 
הטעייה
27/04/2011 15:15 1117 
הטעיית צרכן
27/04/2011 13:30 1118 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 90 89 88 87  86  85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה