תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב כספי ללא אישור
27/04/2011 11:24 1119 
זלזול מחברת אורנג
25/04/2011 06:37 1120 
חיוב לא הוגן
24/04/2011 12:59 1121 
חיוב חשבון שלא בצדק
23/04/2011 11:59 1122 
חיוב על ביטוח למכשיר ואי עמידה בתנאי הביטוח
22/04/2011 19:11 1123 
אספקת אייפון עם מס' סידורי שגוי
22/04/2011 12:46 1124 
חיובים מתמשכים בכרטיס האשראי
21/04/2011 22:08 1125 
לא מוכנים לטפל לי בפניה כי ביצעתי עסקה אצל נציג שטח !!!! והוא אמור לטפל בי חצי שנה
21/04/2011 16:37 1126 
הטעיה במעמד המכירה וחיובים שגויים
21/04/2011 14:05 1127 
הבטחות חוזרות ונשנות למענה והטעיה בתוכניות
20/04/2011 21:59 1128 
מרמה והונאה של חברת אורנג'
17/04/2011 23:00 1129 
עדיין מחכה לפיצוי
17/04/2011 21:48 1130 
אכזה מהשירות לאחר 10 שנים לפחות
17/04/2011 21:13 1131 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 90 89 88  87  86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה