תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תלונה נגד חברת אורנג' על שאינה פותחת את המכשיר שנקנה אצלם לSIM זר על פי חוק.
03/04/2011 03:25 1171 
חיובים ללא רשות מכרטיס האשראי שלי
02/04/2011 11:53 1172 
אי עמידה בלוח זמנים שקרים ואי קיום הבטחות מוקלטות.
31/03/2011 20:02 1173 
שתלו קו על שמי שאינו שלי
31/03/2011 17:38 1174 
חיובים ללא הרשאה חוזרים ונשנים של 5 שנים מאורנג
31/03/2011 13:36 1175 
מחדל
30/03/2011 18:10 1176 
שירות עגום
30/03/2011 10:08 1177 
עוגמת נפש וחווית שרות גרועה ביותר
30/03/2011 10:04 1178 
נסיון גביה ע"י עו"ד לא מוצדק בעליל
30/03/2011 09:35 1179 
מעשה מרמה+שקרנות+זילזול
29/03/2011 22:41 1180 
תקלה חוזרת במכשיר
29/03/2011 16:28 1181 
טיפול לא טוב
29/03/2011 11:02 1182 
שירות גרוע. טעויות בחשבון ואי החזרת כסף
29/03/2011 10:09 1183 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104 103 102 101 100 99 98 97 96 95 94 93 92  91  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה