תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
מענה בשירות לקוחות
20/03/2011 19:29 1197 
אי יכולת להתנתק מהחברה
20/03/2011 18:00 1198 
חיוב על תוכנית גלישה שלא במקום.
20/03/2011 06:51 1199 
חברת תקשורת לא אמינה
18/03/2011 20:19 1200 
העלאת מחירים בכ38% בשנה אחת , מכשיר תקול כשנה שלמה
17/03/2011 19:45 1201 
שירות לקוי
17/03/2011 19:30 1202 
גניבה כסף מקו מנותק
17/03/2011 10:43 1203 
רמאות של חברת אורנג
16/03/2011 21:46 1204 
אי מתן שירות - מצ"ב מכתב שנשלח לאמון הציבור
16/03/2011 18:18 1205 
שירות לקוי ואי עמידה בחוזה מכירה
14/03/2011 23:08 1206 
מודם סלולרי - ביטול עסקה שלא בוטלה הלכה למעשה
14/03/2011 15:29 1207 
שירות לקוי - שבועיים רדיפה אחרי אורנג שיספקו לי שירות שהם נותנים.
13/03/2011 18:42 1208 
שקר ללקוח והולכת שולל אחרי הבטחות שווא! הבטחה לקבלת מכשיר שלא במלאי.
13/03/2011 14:28 1209 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104 103 102 101 100 99 98 97 96 95 94  93  92 91 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה