תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אני מאוד פגוע מחברת אורנג מי זה כמהחודשים לא מקבל חשבונות אליי הביתה .de
06/03/2011 11:21 1223 
אי עמידה בתנאי חוזה
05/03/2011 18:05 1224 
שירות לקוחות לקוי, שקרי, מזלזל, הפרת הבטחות, ובנוסף חיובים שונים ומשונים
04/03/2011 15:29 1225 
חיובים מוטעים בחשבון הסלולר
04/03/2011 12:43 1226 
שרות לקוחות קלוקל
04/03/2011 07:40 1227 
חיוב שיקרי לחלוטין
03/03/2011 21:58 1228 
ניסיון לסגור חוב בדרכי נועם
03/03/2011 15:12 1229 
התנערות וחוסר מענה וטיפול בטעויות של החברה
03/03/2011 12:26 1230 
חיוב על גלישה סלולארית בחו"ל שלא התבצעה
03/03/2011 00:14 1231 
הטעייה בנושא ניתוק זיקה
02/03/2011 20:17 1232 
אי מתן שירות כראוי
01/03/2011 23:50 1233 
חיוב ללא אישור בסכום של כ-1000 ש"ח!
01/03/2011 16:39 1234 
שירות לקוי ושקרי ואי מתן שירות ולקיחת כספים בניגוד לחוק
01/03/2011 12:38 1235 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104 103 102 101 100 99 98 97 96  95  94 93 92 91 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה