תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
סירוב להנפיק העתקים של חשבונית רכישה עבור מכשירים
28/02/2011 22:54 1236 
לא מחזירים זיכוי, וממשיכים לחייב!
28/02/2011 21:35 1237 
קיפוח, חיוב יתר ואי עמידה בהסכמים והבטחות.
28/02/2011 18:09 1238 
חוסר קליטה
28/02/2011 12:14 1239 
עבדו עלי בקשר למסלול שלי
28/02/2011 03:59 1240 
אי קיום הבטחות שהובטחו במעמד חתימת החוזה
26/02/2011 16:40 1241 
נהג בכרב חברה שנוהג בפראות ומציא אצבע משולשת לנהגים אותם הוא "חותך" בכבישiv
26/02/2011 13:00 1242 
חיוב עבור שירותי Unicell דרך אורנג'
24/02/2011 11:15 1243 
לקוחה חדשה ומאוכזבת של אורנג'.
24/02/2011 10:51 1244 
אי עמידה בהסכם למתן שירות
24/02/2011 10:42 1245 
לא מצליחה להתנתק מאורנג'
23/02/2011 18:22 1246 
כספי-תרחה-אי נעימות
22/02/2011 21:08 1247 
גביית כספים מיותרים
22/02/2011 17:11 1248 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104 103 102 101 100 99 98 97  96  95 94 93 92 91 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה