תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
עובודה בעיניים וגניבה עקבית
14/02/2011 10:44 1262 
שבועיים פשות אין תגובה משירות לקוחות
13/02/2011 14:49 1263 
נציג קישרי לקוחות העונה לשם יריב
13/02/2011 09:45 1264 
חיוב חשבון עבור שירותי תוכן בטלפון של הבת
13/02/2011 08:45 1265 
הונאה,חיוב כספי מיותר,חוסר אכפתיות וכיו"ב
11/02/2011 21:31 1266 
אורנג' ממררת את חיי...
11/02/2011 19:33 1267 
גזענות ,השפלה
10/02/2011 16:20 1268 
אי קבלת שירות והתעלמות מלקוחות
10/02/2011 10:16 1269 
סוכן מאורנג שמרמה
09/02/2011 13:11 1270 
חריגה מתנאי רישיון תוך פגיעה בלקוח
09/02/2011 13:10 1271 
ביטול עיסקה בטווח ה 14 יום התנהגות מעוררת מחדל מכל הנציגים והנציגות (שמנסות לחכות אותי או ששולחים אותם לעשות פאן) והמנהלים במרכז שירות נתניה של חברת אורנג'
09/02/2011 12:49 1272 
בעיית קליטה חמורה
08/02/2011 08:34 1273 
יחס
07/02/2011 21:32 1274 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104 103 102 101 100 99  98  97 96 95 94 93 92 91 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה