תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי
07/02/2011 19:24 1275 
חוסר מענה, הבטחות שווא, אי מתן שירות
07/02/2011 15:30 1276 
יחס מזלזל, אי עמידה בחוזה, נציגים שלא חוזרים
07/02/2011 14:20 1277 
תלונה נגד חברת אונג" -גביהה תשלום על שיחות שלא בוצעו
07/02/2011 11:42 1278 
טיפול לקוי בלקוחה חדשה בחברה, סחבת ומרמה
07/02/2011 10:41 1279 
הבטחה שלא קוימה עד היום
06/02/2011 16:07 1280 
הטעיית צרכנים
04/02/2011 13:39 1281 
חיוב מוגזם עבור שירותי תוכן שנתנו במרמה ואי מתן שירות מצד אורנג'
03/02/2011 22:14 1282 
חיוב שיגוי
03/02/2011 10:47 1283 
אי שקיפות והעלמת מידע
02/02/2011 21:49 1284 
פשוט עצוב מדכא ומעצבן
02/02/2011 14:07 1285 
שירות לקוי וגבייה ללא סיבה
02/02/2011 01:01 1286 
חוזה שנכתב בכתב ידו של סוכן אורנג ירון גנד ולא קוים
30/01/2011 22:43 1287 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104 103 102 101 100  99  98 97 96 95 94 93 92 91 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה