פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הצורף 7, נצרת עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך אתר GETIT מסך טלוויזיה MULLER בתאריך 23/3/2014. אחרי קבלת המסך התברר שהוא לא תקין – קיים פס שחור וורטיקלי במסך שמונע את השימוש בו.

בתאריך 13/4/2014 דיברתי עם נציגת חברת אל-כל שסיפקה את המוצר בשם אנג'לה שהפנתה אותי לחברת אליהו שיווק שאמורה לתת שירות תיקונים למסך. באותו יום התקשרתי לאליהו שיווק ודיברתי שם עם אחראי מעבדה בשם עמית.

אחרי שתיארתי לו את הבעיה הוא אמר לי שמדובר בפיקסלים שרופים ושלא ניתן לתקן את המסך. הוא אמר לי ש "צריך לזרוק את המסך ולתת חדש". הוא המליץ לי להחזיר את המסך לחנות בו נקנה.

באותו תאריך 13/4/2014 שוב דיברתי עם נציגת אל-כל שאמרה לי שהפניה הועברה להנהלה אך יש עיקוב בגלל החג ויצרו איתי קשר אחרי פסח.

אחרי הפסח, בתאריכים 27,28,29 ו-30/4/2014 התקשרתי פעמים רבות לאל-כל, השארתי מספר הודעות עם אבטחות שיחזרו אליי ובמשך 4 ימים האלה אף אחד לא חזר. הצלחתי פעמיים עם נציגות אחרות של אל-כל שאמרו לי שהנושא מוכר ונמצא במערכת וש "עוד היום יחזרו אליך" וכמובן לא קיבלתי שום טלפון.
בתאריך 1/5/2014 התקשרה אליי נציגת אל-כל והודיע לי שהתקבלה החלטה להחליף לי את המוצר שרכשתי ותוך 24 שעות אקבל הודעה נוספת איך תבוצע ההחלפה.

מאז לא קיבלתי כל הודעה נוספת וכבר כשלושה חודשים אחרי הרכישה אני נשאר עם המסך הפגום שלא ניתן לשימוש.



ביזבוז זמן, עילבון סוג הנזק :
החלפת מוצר או זיכוי כספי + פיצוי פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה