שרות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום וברכה: שמי מגי *** אנוכי מנויה באתר שלכם. היום בתאריך 23.11.14 התקשרתי לחברת הוט מפני שבזמן האחרון, אנוכי חווה ניתוקים רבים בטלפון ובאינטרנט. ברצוני גם לציין שפניתי לחברה, גם ב22.11.14 והמתנתי 20 דקות על הקו ולא ענו לי עד שבסוף התייאשתי וניתקתי את השיחה. היום שהתקשרתי עליתי מול נציגה איטית שהתחילה לעשות לי בדיקות באינטרנט נתנה לי להמתין מלא זמן עד שעשתה לי טובה והתחילה לבדוק את התקלות לנציגה קוראים מור מהטכני. שביקשתי כבר מרוב המתנה כעס ותסכול מנהל מור אמרה ששיחת מנהל זה רק דרך השרות לא דרך הטכני ושביקשתי פניה לשימור לקוחות גם אמרה מור שהיא לא יכולה להפנות לשימור לקוחות פניה רק השרות יכול. בנוסף מור הנציגה ה״יקרה״ ניסתה לקבוע לי טכנאי ועד שהצליחה השעות היו מזעזעות מפני שאני אדם שעובד קשה כמו כולנו במדינה אז השעות לא התאימו לי. בנוסף היא אמרה שמבחינת שעות הגעת הטכנאי חברת הטכנאים תיצור, איתי, קשר, בכדאי, להודיע לי באיזה שעה הטכנאי יגיע איזה חוצפה מה זה מה זה יודיע לי ואם אני לא בבית הוט מחייבת בכסף על הגעת ביקור טכנאי אם, לקוח לא היה בבית. ביקשתי ממור שתבטל את קריאת הטכנאי ופניתי אליכם. בבקשת עזרה לפתרון שרות יעיל יותר בתודה מגי ***.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|