|
|
|
|
|
|
תכשיט פגום |
נושא התלונה: |
יום שני 10 אוקטובר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
נמכר לי תכשיט פגום במחיק 820 שקל ...שרשרת 9 קאראט שהשחירה אחר 8 חודשים ... כבר פעם שלישית מנהלת החנות ויקי בקניון איילון שולחת את השרשרת לטיפול ובכל פעם היא חוזרת ללא שינוי ברק והצבע נעלמו וגם כדוריות שמהם עוצבה השרשרת השתחררו ..ותוקנו .כבר חודשיים השרשרת בתיקון אינה ברשותי.. מנהלת שירות לקוחות יפית לא מוכנה לזכות אותי ...ואני מבקשת רק תמורה עבור כספי .והשרשרת עדיין באחראיות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|