|
|
|
|
|
|
מידע שגוי |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב! אני לקוחה של חברת פלאפון כבר הרבה מאוד זמן וכמו בכל חברה תמיד יש תקלות,בעיות וכדו׳ לכן לפני שאני מבצעת איזשהי פעולה במנויים אני בודקת כמה פעמים
חשוב לציין שבתוכנית שלי יש לי חבילה של שיחות הודעות וגלישה בחול והחבילה הייתה פעילה כמה פעמים כאשר טסתי לחול והכל היה בסדר
הפעם כמו תמיד כמה חודשים לפני הטיסה נכנסתי למוקד שירות בגרנד קניון באר שבע ווידאתי שהחבילה שלי כולל את היעד הטיסה (רוסיה סנקט פטרבורג) נציג מאוד חמוד אמר שכן ואין שום בעיה הסביר לי גם על שירות סינון שיחות פעם שניה וידאתי שהחבילה שלי כוללת את היעד היא שבועיים לפני הטיסה התקשרתי למוקד דיברתי עם נציגה שאמרה שכן הכל בסדר והיעד כלול בחבילה כמו כן שבוע לפני הטיסה גם דיברתי עם נציג שירות ממוקד חול וגם ממנו שאלתי האם סנקט פטרבורג שברוסיה כלול במסלול שיש לי וגם הוא אמר שכן
עכשיו פלא אני מגיעה לסנאט פטרבורג ופתאום מגלה שאני לא מצליחה לא לגלוש ולא להתקשר כמובן שישר התקשרתי למוקד חול של פלאפון עוד בשדה תעופה ואנה באה ההפתעה סנקט פטרבורג שברוסיה לא כלולה במסלול שלי הנציג אמר שאין מה לעשות ואני חייבת חבילה אם אני רוצה לגלוש בגלל שלא השאירו לי בררה הצתרפתי לחבילה כמובן שהסברתי לאותו נציג שבדקתי כמה פעמים לגבי היעד ונואמר לי שכן סנקט פטרבורג כלול במסלול ואני לא צריכה לעשות כלום חוץ מלהפעיל שינון שיחות הוא אפילו לא ניסה להבין אותי או להציע פתרון ואמר שאני חייבת חבילה בעלות של 300 ₪ בקשתי לדבר אם המנהל הוסבר לי שמנהל יחזור אליי תוך 24 שעות
לאחר עדכון החבילה נוצרו הרבה מאוד תקלות טכניים שבכל פעם שדיברתי עם הנציגים ביקשתי לדבר עם מנהל והובטח לי על ידי כל אחד מהם שכן מנהל יחזור אליי
היום 18/7 אני חזרתי מחול אחרי שעיה של עשרה ימים בסנקט פטרבורג
מנהל של חברת פלאפון עדיין לא יצר איתי קשר וגם לא הנציגים
כרגע אני בנזק של 300 ₪ עלות החבילות גלישה ועוד כ 50₪ על שיחות שהייתי חייבת לבצע בחול וכמובן מסלול יעקר שלא החלפתי רק בגלל שהוא אמור היה לאפשר לי לדבר בחול ללא הצתרפות לחבילה כזו או אחרת
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי על שיחות חול וחבילת גלישה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|