|
|
|
|
|
|
חידוש דרכון בשדה התעופה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
נסענו לפני כשבועיים (30.7.17) לחופשה ביוון. 4 ימים קודם לנסיעה גילית ששלושת הדרכונים של הילדים אינו בתוקף. אשמה ואחריות שלי ללא ספק.
הגעתי ביום חמישי ה 27.7 שעה 14:00 לשדה לדלפק החידוש וקיבלתי הסבר אדיב מסדרן התור שאומר - קבע זימון לחידוש הדרכונים במשרד הפנים ותוכל לחדש הדרכונים בעלות של 200 ש"ח האחד.
הגענו כל המשפחה באותו יום חמישי בשעה 20:00 ולא הסכימו לקבל אותנו - וההסבר שאיננו טסים ב 48 שעות הקרובות.
הגענו 4 שעות לפני הטיסה ואכן חידשו לנו הדרכונים אך בעלות של 400 ומשהו שקלים כמדומני לכל אחד - 1200 שקלים!
ביקשנו להסביר את ההנחיה שקיבלנו מהנציג של המשרד, אך ללא הועיל.
אנא התחשבותכם, להחזר חלק מהתשלום. גם כך טרטרנו את עצמנו, קיבלנו הנחיה , ביצענו אותה והופ - הפתעה בתשלום. לא נעים ולא פייר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד הפנים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|