|
|
|
|
|
|
איחור 40 דקות למועד מאוחר יותר וטיפול מבזה של נציגת הסניף |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 דצמבר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
Mall 7 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הוזמנה פיצה בשעה 19.15 לשעה 20.30 באמצעות האתר. בוצע תשלום והפיצה התעקבה. בשעה 21.00 התקשרתי לבירור סטאטוס ההזמנה ונאמר לי שהשליח הדרך ובזמן ושההזמנה הגיע אךיהם בשעה19.50.
בתור לקוח ששילם ציפיתי לקבל מענה מיידי לתלונה אבל התחילו להציג בפניי את כל שיטת ההזמנה והסבירו שההזמנה הגיעה במאוחר אליהם, מה שלא מעניין אותי כי אני הזמנתי לשעה מסויימת בהפרש גדול יחסית ועדיין לא הגיע. ברגע שביקשתי לבטל את ההזמנה התחילו להרים עליי את הקול ולומר לי שאני לא מבין איך המערכת שלהם עובדת כאשר אותי זה לא מעניין איך המערכת שלכם עובדת ושאני הזמנתי לשעה מסויימת ומצפה שזה יגיע במסגרת הזמן שהזמנתי. גם אחרי 40 דקות איחור השליח לא הגיע (10 מתוכם היתי בטלפון עם שירלי מהסניף) ולא ידעו לומר לי גם מתי אני יקבל את הכסף שלי בחזרה לחשבון.
מאוד עצוב ומאוד עלוב שחברה כזאת לא יודעת לתקשר את המידע ישירות לסניף ומספקת פיצה בעיכוב של 40 דקות בנוסף להשהייה של ההזמנה בשעה וחצי גם חוסר רגישות וידע לטפל בלקוחות מצד הסניף. אכזבה מלאה ואני לא אמליץ לאף אחד להזמין פיצה מהחברה שלכם.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
פיצוי נדרש במעמד ההזמנה או ביטול הזמנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|