|
|
|
|
|
|
החזרת מכשיר תקול מתיקון בפעם השנייה ברציפות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הכנסתי מכשיר סמסונג מדגם s7 בתאריך 3.12.17 עקב תקלה בקריאת כרטיס זיכרון והחלפת פנל תצוגה קדמי ואחורי ב5.12.17 המכשיר חזר מהתיקון ואכן הוחלף פנל תצוגה קידמי ואחורי אך התקלה בקורא כרטיס הזיכרון לא תוקנה לאחר שנרשם בפירוש התלונה על התקלה ,המכשיר שוב נשלח למעבדה לצורך תיקון התקלה בקורא כרטיס הזיכרון.בתאריך 12.12.17הגעתי לסניף לצורך קבלת המכשיר מתיקון ושוב פעם התקלה בקורא כרטיס הזיכרון לא טופלה ומשם התחיל סגאת התחנונים וההסברים מול הנציגים והמנהלים של סניף קריית שמונה במשך שעתיים בשלב הראשון התשובה הייתה נשלח את המכשיר שוב למעבדה שיבדק ע"י "תכנאי בכיר" לא הסכמתי לכך כי כבר פעמיים המכשיר הוכנס למעבדה על אותה תקלהבשלב השני אומרים לי אם היה לנו פה מכשיר היינו מחליפים לך אבל אין לנו וצריך לשלוח למעבדה שהם יאשרו ואז נביא לך מכשיא אחר.בשלב השלישי התברר שהמכשיר נבדק כבר ע"י מנהל המעבדה ובטופס אפילו רשום שהוחלף לוח ראשי ובנוסף גם פנל אחורי שמשום מה היה פתאום שבור שהגיע למעבדה ושוב אומרים לי אין מה לעשות זה מה יש צריך לשלוח שוב למעבדהבשלב הרביעי שכבר כל הגורמים מבינים שהטעות היא אצלם דיברו עם מנהל המעדה והוא אמר שהמכשיר יוחלף ושוב נמסר לי שצריך לשלוח את המכשיר למעבדה הסברתי לנציגים ולמנהלים שאנני מתכוון לבוא שוב מיכוון שהתקלה היא שלהם ואני משלם ממיטב כספי על המכשיר וביקשתי שאם יש כבר אישור ממנהל המעבדה על החלפת מכשיר אז שיגיע המכשיר אני אבוא לקחת ובנתיים אשאר עם המכשיר שלי ושוב נאמר לי לא אנחנו לא מחליפים הם מחליפים הסברתי להם שאנני יכול להמשיך להתנהל עם המכשיר החלופי שהוא אינו עונה על צרכיי ולאחר שלמעלה מ9 יום אני איתו אני לא מוכן לזה ובתשובה קיבלתי ממנהלת המוקד "זה סה"כ פלאפון מה הדרמה"
|
עלבון |
סוג הנזק : |
קבלת מכשיר חדש לביתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|