פרטי התלונה

תלונות Ly-Vent

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת כיריים דרך אתר get it של ג.יפית נושא התלונה:
פרוכטר נתלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קנט לי רח סחרוב 12,ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי כיריים דרך אתר האינטרנט get it בחברת קנט לי כאשר קיבלתי את המוצר הביתה המוביל אמר לי שאת הכיריים אני ארכיב לבד (חיבור לגז) ואם אני לא יודעת אז שאני אקרא לנציג חברת הגז.
כאשר התקשרתי לנציג חברת הגז הוא אמר לי שזה תפקיד החברה שמספקת את המוצר .
כאשר חזרתי טלפונית לחברה לא היה מענה אנושי בשרות לקוחות השארתי הודעה ולא חזרו אליי.
ביום רביעי התקשרתי בשנית וביקשתי דרך המרכזיה את ההנהלה דיברתי עם בחורה בשם סיוון שאמרה לי שיש להם תקנון בחברה שהם לא מרכיבים את הכיריים וזה לא באחריותם ,אלא אם כן אני רוצה לשלם 100 ש"ח לטכנאי.
התענינתי בחנויות ואצל חברים שרכשו כיריים ונאמר לי שהחנות תמיד מספקת טכנאי שמרכיב את הכיריים ללא תשלום נוסף.
האם חברת קנט לי מתנערת מאחריות על מוצרים שלה?
כאשר רכשתי טלויוזיה הגיע טכנאי להסביר ולחבר לי את הטלויזיה ללא תשלום
מדוע על חיבור כיריים אני צריכה לשלם תשלום נוסף?
בברכה,
נתלי פרוכטר
בזבוז זמן וטלפונים סוג הנזק :
שיגיע טכנאי לחבר את הכיריים ללא תשלום נוסף בהקדם. פתרון נדרש :

Ly-Vent שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה