פרטי התלונה

תלונות מיקרוסופט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום כפול על מערכת הפעלה חלונות XP נושא התלונה:
יצחק עמית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני רכשתי לפני כשנתיים מחשב נייד של ACER וחלק מהעיסקה היה גם מערכת הפעלה XP מקורית (בלי אפשרות להוריד אותה מהעיסקה).
על פי מה שאני יודע התשלום הוא עבור הרשיון ולא הדיסק עצמו (שגם ככה יקר).
לאחרונה רציתי לפרמט את המחשב ולהתקין אותה מחדש אבל דיסק ההתקנה אבד לי ולא מצאתי אותו במשך חודשים.
יש לציין כי הדיסק מאפשר התקנה אוטומטית ומהירה כולל כל הדרייברים עבור מחשבי אייסר וניתן להתקין את התוכנה רק על מחשבי אייסר.
פניתי לנציגות מייקרוסופט בישראל ובשיחה עם אחד הנציגים (יקי מרקוס) נתבקשתי לשלוח פקס על חשבונית הרכישה, לאחר ששלחתי את הפקס חזר אלי הנציג ואמר שבגלל שזה דיסק של ACER הוא לא יכול לתת לי דיסק חדש והפנה אותי אל המשווק בארץ.
כשאני רכשתי את המחשב המשווק בארץ היה קומפיוטרסטור ועכשיו המשווק הוא ניופאן, פניתי אל קומפיוטרסטור שהעבירו אותי לניופאן שהחזירו אותי למייקרוסופט וציינו שאת הדרייבירם אוכל להוריד מהאתר של אייסר העולמית.
עכשיו אני כבר לא יודע מה לעשות, יש לי אפשרות להתקין מערכת לא חוקית אבל למה אני צריך לעבור עבירה פלילית על אף ששילמתי?
בתקווה שפנייתכם תעזור,
תודה מראש, עמית

http://www.newpan.co.il/
ו סוג הנזק :
דיסק חלופי פתרון נדרש :

מיקרוסופט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה