|
|
|
|
|
|
חיוב בשיטת מצליח ! צירוף לתוכנית פלטינום ללא הסכמה או אישור לחיובי. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קופת חולים כללית בימים אלו מבצעת צירוף לקוחות לתוכנית פלטינום.
בשיטת "מצליח" מצרפת הקופת חולים כללית את כולנו.
במידה ולא נודיע בתוך 21 יום על רצון לצת מהתוכנית נחוייב ב 40 ש"ח נוספים.
אינני חושב שזה חוקי !
לאחר בקשה לביטול השירות מנסר לי כי נציג יצור עימי קשר ב48 שעות הקרובות.
מעניין מדוע החיוב היה מיידי ! אך היציאה כה קשה ומורכבת !
אנא סייעו לי במאבק נגד שיטת מצליח זו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי. ביטול שיטת מצליח מתועבת זו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור - כללית מ |
שם ותפקיד: |
פנייתך בנדון הגיעה לטיפולי .
ראשית ברצוני להתנצל באם קבלת רושם מוטעה מתוכנית כללית מושלם . מטרתנו הראשונה היא לקוחות מרותים ואנו עושים את כל המאמצים על מנת להשיג מטרתנו זו .
בשונה מקופת החולים "מכבי" , הצירוף למושלם פלטינום הוא וולנטרי .
מבדיקה מעמיקה שערכתי עולה כי חתמת על טופס הצטרפות למושלם פלטינום . הטופס נמצא ברשותינו העתק נשלח לביתך .
|
תגובה: |
לבקשתך תוספת הפלטינום בוטלה מיום בקשתך 20.5.07.
לשירותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|