|
|
|
|
|
|
כרטיס לאילת שלא כובד |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.7 הגעתי לבאר שבע כדי לנסוע לאילת. הנהג אמר שבגלל תקלה יש לשלם במזומן לנסיעה ושהוא לא מכבד את הכרטיסים שנקנו באמצעות האינטרנט.מס ההזמנה- 842487 למעשה שילמתי עבור הנסיעה הזו פעמיים. שלחתי שני מכתבים בצירוף הקבלה, שלחתי גם פקס ואין תשובה. יותר מחודש עבר ועדיין לא קיבלתי החזר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר את דמי הנסיעה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לצערנו פנייתך לא הגיעה למחלקת פניות הציבור.
|
תגובה: |
לאור פנייתך הנוכחית , נבדוק אותה עם הגורמים הרלוונטים, ובסיום הבדיקה נודיעך דבר. |
פתרון: |
|
|
|