|
|
|
|
|
|
אטימות של נציגי שירות. שליחת "כלכליסט" בניגוד לרצון המנוי. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למרות שסיכמתי עם נציגי השירות, כולל מנהל, שלא אקבל את "כלכליסט", מדי פעם מחדשים את משלוח ה"כלכליסט" במקביל להודעה ב- SMS על חידוש משלוח המוסף. הודעתי על ביטול עוד בטרם התחלתי לקבל את ה"כלכליסט" ולאחר מכן בזבזתי, מדי פעם, שעות של המתנה בטלפון כדי לדבר עם נציג השירות. אני לא מעוניין ב"כלכליסט" ותפסיקו בבקשה להטריד אותי בעניין זה. כמו כן, אין כמובן לחייב אותי אפילו בשקל אחד עבור שליחת המוסף בניגוד לרצוני (להיפך, אני מצפה לפיצוי על בזבוב הזמן וההתרגזויות שהיו לי בגלל אטימות של נציגי השירות שטיפלו בי). נא לאשר לי בהודעה בדואר רגיל או במייל (לא SMS).
|
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינת שחק-פניות דואר אל |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.
|
תגובה: |
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
בברכה,
רינת שחק
פניות דואר אלקטרוני |
פתרון: |
|
|
|