פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק בגין ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים הסכמתי לעשות מנוי לעתון לאשה במחיר מוזל של 49 ש"ח ל- 4 חודשים ואם אחליט להמשיך אשלם תשלום מלא.נמסר לי בפירוש כי לפני תום התקופה עלי להתקשר ולבטל את המנוי.
בסוף חודש יולי 08 פניתי בטלפון וביקשתי שבסוף התקופה (אוגוסט 08) לא יוחדש המנוי כי אני לא מספיקה לקרוא את העיתון.
נציגת השירות ניסתה לשכנע אותי לאורך כל השיחה להמשיך את המנוי לשנה במחיר של 49 ש"ח לחודש וכן לקבל יירחון נוסף לפי בחירה. הסברתי לה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים כי מאחר ואנו מנויים על מס' עיתונים, איני מספיקה לקרוא את העיתון מידי שבוע, ולכן אני מאוד מבקשת לבטל את המנוי.
נציגת השירות אמרה :אם כך נבטל לך את העיתון כבר עכשיו (סוף יולי) ולא תחויבי בשום עלות נוספת.
החודש בבדיקת חשבון הויזה לחודש יולי ,ראיתי כי חויבתי ב- 83 ש"ח (כולל הפרשים).
נציגת השירות הילה שענתה לי היום, טוענת כי היא לא רואה שום דבר כתוב ממה שסיכמה איתי הנציגה אלינור מהפעם הקודמת, לכן לפי החוזה אני חייבת לשלם הפרשים בגין ביטול המנוי בטרם עת.
לא נמסר לי בעת ההתקשרות הראשונית, כי אם ארצה להפסיק את המנוי בתום ארבעה חודשים - אצטרך לשלם הפרשים.
זו חוצפה, עזות מצח, שיטת מצליח,,, להונות את הלקוחות בכך שמבטיחים להם משהו אחד בזמן רכישת המנוי הטלפוני, או הבקשה להפסקתו - ומשהו אחר לגמרי מה שקורה בפועל.
גם אם אלינור לא רשמה את הסיכום וההבטחה,הרי במוקדי שירות אלו השיחות מוקלטות וניתן לבדוק את הדברים.
אני דורשת את החזר ההפרשים, ולאור עוגמת הנפש, העלבון ובזבוז הזמן אני מצפה לפיצוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
הדס בן-דוד אחראית פניו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו , פנייתה נבדקה וטופלה באופן יסודי.

תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה