פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהוט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
הוריי התחברו לפני חודשיים להוט בעקבות סיום חוזה עם יס והצעה מפתה ביותר מצדם של חברת הוט. כבאנו להתחבר נתקלנו (בציפייה לשירות) בזמן המתנה שלא שמעו עליו לקוחות יס לפני - יותר מ20 דקות. לאחר התייעצות בינינו החלטנו שלא נסכים עד שלא נקבל טלפון של מישהו שאליו נוכל לפנות בעת הצורך - כי אנחנו רוצים שיתייחסו אלינו כאל לקוחות. לאחר שנציג השירות נתן לנו 3 מספרי טלפון הרגשנו בטוחים והתחברנו. לאחר מספר תקלות בתקופת החגים (שלא ניתן היה לתקן) התחלנו לחשוש אך המשכנו, אך כשגילינו ששילמנו כפול בחודש הראשון (למרות שבדיעבד הבנו שזה תשלום מראש על חודשיים שאיש לא חשב להודיע לנו עליו) החלטנו שאנחנו רוצים להבין למה. אבל אף אחד לא ענה לנו - לא בשירות לקוחות שאחרי 20 דקות המתנה פשוט נותקנו משם, וכל מספרי הטלפון של נציגי המכירה - ואני יכול לפרט את שמם וטלפון שלהם - אבל זה לא המקום.החלטנו שמגיע לנו יחס יותר הוגן. ניסינו להתקשר במטרה לנתק - כשהתקשרתי מטלפון שהוא לא שלי לאותו נציג מכירה שנתן לי את הטלפון - כמובן, לא נעניתי, אבל כשהתקשרתי מטלפון של חבר - הוא איכשהוא הצליח לענות לי, אך לא עזר לי . וככה עברו יום ויומיים. עד שביום רביעי ה-12 לחודש, הצלחתי להגיע לנציג שירות וביקשתי ניתוק. אמרו שתוך 3 ימי עסקים חוזרים אלי.
ביום ראשון התקשרתי שוב, ולאחר מספר פעמים שהתנתקתי הגעתי לנציגה שספרה שאני בכלל לא מופיע כמבקש ניתוק - ולמעשה מאז החגים לא מופיע שאני בכלל התקשרתי. לאחר הסבר ברור ומפורט מצדי היא הבטיחה לי שתוך 24 שעות יחזור אלי נציג שימור לקוחות. והנה - יום התלונה- 17.11 ועדיין איש לא חזר אלי. אני רק רוצה להתנתק בשם הוריי המבוגרים שלא יכולים לעמוד בלחץ ובאינספור השיחות צריך לחכות ובאנרגיה שצריך להשקיע.
אני רק רוצה להתנתק.
מה עושים ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
להתנתק - כמה שיותר מהר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה