שירות לקוחות - ביזיון |
נושא התלונה: |
שבת 15 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במוצ"ש 15.11 ניסיתי להפעיל את מכונת הכביסה והמכונה היתה "מתה", לא היה כל סימן מקדים. ביום ראשון בבוקר פניתי לשרות הלקוחות (ענו לי לאחר 11 דק' המתנה) הסברתי את הבעיה (המכונה כבת שנה וחודש) ונאמר לי שהבעיה כלולה באחריות וישלח טכנאי ביום רביעי בין 8 ל-12, אישתי חיכתה בבית (במקום לצאת לעבודה) אך הטכנאי לא הגיע ולא התקשר, גם שרות לקוחות לא התקשרו. התקשרתי אליהם (שוב 10 דק' המתנה) הסברתי את הבעיה ואמרו לי להמתין על הקו - לאחר 11 דק' נוספות נותקתי, התקשרתי שוב (המתנה) ענו, הסברתי, המתנה, וחזרו אלי שהטכנאי התקשר לא עניתי והוא לא באיזור, דרשתי שיגיע ברביעי או חמישי והסברתי את הבעיה שוב - נאמר לי שהלך הכרטיס ולטכנאי אין אז הוא יגיע בהמשך ויצור קשר למחרת בשעות הבוקר. בחמישי נאמר לי בשרות הלקוחות (המתנה) שאני גר לא במרכז והטכנאי יגיע רק ביום רביעי הבא. אני ממתין ורותח (בלי בגדים לשתי בנותי הפעוטות), ולא יודע מה לעשות (במעמד הרכישה הארכתי אחריות לשלוש שנים). לטיפולכם, בתודה מראש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
טיפול מהיר ויעיל - דיבור ישיר עם הטכנאי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|