|
|
|
|
|
|
המועצה הישראלית לצרכנות לא מגיבה לחלוטין לפנייתי לסיוע |
נושא התלונה: |
יום שני 27 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל פניתי אל המועצה הישראלית לצרכנות בעיניין קרן פנסייה שגבתה מהוראת קבע כסף בטעות ולא החזירה.שבועיים לאחר מכן פניתי לבחון באם התקבלה פנייתי במועצה הישראלית לצרכנות. ענתה לי כרמלה וביקשה שאשלח שוב פנייה. שלחתי שוב. נמסר לי על ידי כרמלה שפנייתי התקבלה והועברה לאדם בשם גדעון פרי לטיפול ומספר פנייתי 72577מאז ועד היום אני פונה בפקסים, טלפונים ואפילו מייל למזכירת האירגון שאחראית על התלונות. למרות הבטחות לחזור אליי בתום 48 שעות, לא נעניתי בשום צורה לאורך כל התקופה שעברה מאז הפנייה.
|
ביזבוז זמן והבטחות שוא לסייע לצרכנים שנפגעו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המועצה לצרכנות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|