|
|
|
|
|
|
מכשיר לא תקין |
נושא התלונה: |
כהן טלי |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו תמי בר לפני 5 שנים והמכשיר אחת לכמה חודשים מתקלקל (לרוב נזילות מים מהמכשיר) כתוצאה מזה המכשיר מושבת בהמתנה לטכנאי "הבכיר" שתמיד שולחים
ואנו נאלצים לאבד שעות עבודה בגין שעות טכנאי שנקבעות לרוב בזמן העבודה
החלטנו שאנו לא מוכנים להמשיך כך שזה לא תקין שהמכשיר יתקלקל אחת לכמה חודשים כשבדקנו מול 4 משפחות שקנו בזכותינו ולהם אין תקלות וביקשנו מכשיר חדש, נענינו בשלילה, עד מתי אנו צריכים להמשיך לבזבז את זמנינו בהתעסקות עם המכשיר שאף אחד לא מסוגל לתפעל אותו לתקופה נורמלית
ממש מאוכזבים מכם וחבל שזה השרות שלכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפה למכשיר חדש-שבענו מכל התיקונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|