3 מדפסות פגומות< |
נושא התלונה: |
יום שני 28 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
להלן המכתב ששלחתי להם:
לכבוד 29/12/09
HP ישראל
שרות לקוחות/תלונות
רח' דפנה 9
רעננה
הנדון: מדפסת משולבת דגם M1522NF פגומה
בתאריך 22/11/09 רכשנו מדפסת משולבת מדגם 1522
מחברת "מגה פרינט ציוד היקפי בע"מ".
כעבור מספר ימים התגלתה תקלה במדפסת ובעקבות פניה לחברתכם
קיבלנו אישור לקבלת מדפסת חדשה. (יש לציין כי לחברת מגה פרינט שירות מעולה ותוך מס' שעות כבר קיבלנו מדפסת חדשה).
אך גם במדפסת החדשה שהגיעה היו בעיות וכעבור מספר ימים פנינו שוב לשרות הלקוחות שלכם.
נציגכם הסביר כי מכיוון שעברו 14 ימים מרכישת המכשיר הראשון לא ניתן לקבל מכשיר חדש ולכן שלחו לנו מכשיר לא חדש
(כפי שהסביר הנציג מכשיר ש"רק אריזתו נפגמה") וכמובן שהמכשיר עבר בדיקות והוא תקין לחלוטין.
לצערנו , אחרי חילופי דברים עם נציגי שרות שונים שלכם נאלצנו להסכים ולקבל מדפסת משומשת.
אך הפלא ופלא הנה עברו מספר ימים ושוב יש תקלה במדפסת,
אתמול 29/12/09 שוב התקשרנו לנציגי השרות אך הפעם הסבירו לנו שלא ניתן להחליף את המכשיר אלא שנאלץ לקחת אותו למעבדה .
הסברתי לנציגה (ורדית) את שרשרת הארועים המביכה של חברתכם
וכעבור מספר דקות המתנה בקו הטלפון היא הודיעה לנו שבגלל כל המצב הלא נעים כהגדרתה חברתכם מוכנה לקחת עבורנו את המדפסת למעבדה.
הסברתי לה שאנו לא יכולים להשאר בלי מדפסת בעסק ,
ביקשתי לדבר עם מנהל וורדית הסבירה לי שהיא תפנה את התלונה לשירות לקוחות ושבתוך שעתיים יחזרו אליי.
עד רגע זה לא קיבלתי שום שיחה מחברתכם ועברו למעלה מ 20 שעות !
להזכירכם רכשנו מדפסת חדשה !
כל שלושת המדפסות שקיבלנו היו פגומות !
לא יתכן מצב שבו לא יהיה בעסק שלנו מדפסת !
אנו דורשים לקבל מדפסת מדגם 1522 חדשה ותקינה .
באם לא נקבל מדפסת חדשה ביומיים הקרובים נאלץ לקנות מדפסת חדשה (כמובן לא של חברת HP ) ונבקש החזר כספי עבור המדפסת הפגומה.
לטיפולכם המהיר.
יפית שמעיה
י.מזרחי ריהוט משרדי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מדפסת חדשה ותקינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|