פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום עסקה הכוללת טיסה ונופש בפראג ע"י חברת הנסיעות - הדקה ה-90 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ביום ה' בתאריך ה-15 לאפריל 2010 הזמנתי חבילת נופש מחברת הדקה ה-90. החבילה כללה טיסות הלוך ושוב, העברות ושהות של 3 לילות במלון בין התאריכים 18-22 לאפריל 2010. התמורה שולמה באמצעות כרטיס אשראי ב-3 תשלומים שווים. לאחר שהחברה לא קיימה באופן חד צדדי את תנאי העסקה ניסיתי לברר באמצעות הטלפון איך אוכל לקבל בחזרה את מלוא התמורה אשר שילמתי והובטח לי על ידי נציגה בשם ענת שאקבל זיכוי מלא.

ביום ב' בתאריך ה-19 לאפריל 2010 בשעה אחת בצהריים (ערב חג) ויומיים לאחר המועד המקורי בו הייתה אמורה העסקה להתבצע, הודיעה לי חברת הנסיעות שעלי לממש את החבילה שהזמנתי ולצאת למחרת ביום החג בתאריך ה-20 לאפריל לפנות בוקר ולחזור כעבור יומיים ארצה. עלי לציין שחבילת הנופש המקורית הייתה אמורה להתקיים בתאריכים של 18.4.2010 ועד 22.4.10 כלומר החבילה תתקצר ביום וחצי והמחיר יישאר בעינו כפי שנקבע לחבילה המקורית. נאמר לי שאם לא אקבל את התנאים, יראו בסוכנות הנסיעות כאילו אני ביטלתי את העסקה. לאחר התנגדות בלתי מתפשרת מצידי ומאחר שלא הסכמתי לקבל את הרעת התנאים מהעסקה המקורית שנחתמה בייננו ובתנאי לחץ ואיומים , אמר לי נציג החברה בשם יניב, כי הוא יחזור אלי עד השעה 16:00 עם פתרון ההולם את העסקה המקורית. הנציג לא חזר, וגם ניסיונות להשיג אותו בטלפון עלו בתוהו.

היום, (21.4) דיברתי עם מנהל החברה בשם אלאב, אשר קבע חד משמעית שבזה שלא התייצבתי לטיסה המאולצת אני למעשה ביטלתי את העסקה ועלי לשאת ב-100% דמי ביטול. כל טענותיי לפיהן דיברתי עם נציג שלו שהבטיח לחזור אלי עם אלטרנטיבה אחרת נפלו על אוזניים ערלות.

עוד אמר במפורש ויש הקלטה שיכולה להוכיח זאת, שבחלק מן התביעות מהסוג שלי הוא מצליח מול הספקים שלו להחזיר את הכסף ובחלק לא, האם זה שירות הוגן שנעשה בתום לב?. האם ניתן לאלץ את אותו מנהל להיות הוגן עם כל הלקוחות שלו? אני נמצאת במצב שהוא החליט שאני אמורה להפסיד את כל מחיר ההזמנה אשר חסכתי אותו בעמל רב כדי לממש את חלום הטיול בפראג.

האם הסירוב של מנהל חברת ה-90 להתמודד עם הספקים שלו והעדפה שלו לקבוע את מלוא מחיר השירות ממני מבלי לספק לי שום דבר הינה מוצדקת ומתיישרת עם המושג של שירות בתום לב.
עלי לציין שבעת ההזמנה הבעיות התעופתיות הקשורות בהר הגעש היו ידועות ושום נציג מהחברה לא מצא לנכון להזהיר אותי על כך, ולדעתי אין לו שום זכות להסתתר מאחוריהן בסירובו לבוא ולבטל את הנזק הכספי הכבד שלדעתו עלי לשאת.

שמחתי למצוא באינטרנט את הפעילות המבורכת שלכם ואני מבקשת שתהיו איתי בקשר במידה שתוכלו לעזור לי להתמודד עם הגזלה הלא מוצדקת אשר חברת הדקה ה-90 מנסה להנחית עלי.

בכבוד רב,
עדי בלומנפלד
052 5389191
חיפה, רח' בירם 3
עוגמת נפש, זילזול בלקוח סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה