עבודה בעינים |
נושא התלונה: |
שמן יניב |
שם/כינוי: |
יום שני 25 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היי קרן
אני פונה אליך אחרי שהבנתי שאת זאת שמטפלת בנושא פניות ותלונות הציבור בדקה ה90.
אז כך:
ביום שישי בתאריך 22.10 ניכנסתי לאתר הדקה ה90 וחיפשתי טיסה לרומא לתאריך 9-14 לנובמבר עם חזרה בשעות הערב /לילה,ומצאתי אצלכם כרטיס טיסה באלעל עם המראה ב6 בבוקר וחזרה ב22 בלילה במחיר של 375 ד לכרטיס.
(יש לציין שכמה דקות לפני זה בדקתי אצל כמה ספקים כולל באתר של אל על על אותה טיסה ספציפית והמחירים היו דומים,באישור מידי)
כמובן הזמנתי דרך הדקה ה90 2 כרטיסים למועד הנ"ל ולשעות הנ"ל (שעת חזרה בלילה ב22:15).
למחרת בבוקר חזר סוכן בשם משה לאישתי ואמר לה שההזמנה בוצעה בהצלחה והמקומות בטיסה שמורים לנו.
בערב אישתי מקבלת מייל על הכרטיסים ורואה לתדהמתה ששעת החזרה היא 10 בבוקר ולא 22 בלילה.
ישר יצרנו קשר עם הסוכן בשם משה והוא אמר לאישתי שזה מה שהזמנו ל10 בבוקר ,מה שלה היה נכון.
במיוחד שביצענו הזמנה די פשוטה עם פירוט מדיוק על שעות ההמראה ובכל אופן קיבלנו הזמנה שגוויה.
רק אחרי ויכוחים עם הסוכן שהוכחתי לו שהוא טועה ואני בכל אופן ביקשתי רק טיסה עם המראה בחזור בשעות הלילה
הוחלט לשנות את ההזמנה למה שרציתי בידיוק מלכתחילה טיסה עם המראה מרומא לישראל בשעה 22 בלילה,
רק דבר אחד הוא ציין שהכרטיס הנ"ל עולה 30-40 דולר יותר ורק מחר (ביום ראשון) יהיה לו תשובה אם אנחנו נשלם את ההפרש או לא.(מה שלא מופיע באתר והמחירים ל10 בבוקר ו22 בלילה דומים)
לא הסכמנו לזה כמובן במיוחד אחרי ההטעיה הברורה ושאישתי אמרה לסוכן שהיא רוצה לבטל ולהזמין מאל על ישירות במידי ולחסוך את כל הטירטורים.
אז הסוכן אמר לה אני לא רוצה שתבטלי אני משנה לך כרגע את ההזמנה ל10 בלילה ואני מצטט את הסוכן"2 כרטיסים לרומא עם המראה בחזרה בערב שמור לך ולבעלך את יכולה ללכת לישון רגועה,המקומות שמורים לכם".
וכך עשינו.
למחרת בבוקר אישתי מקבלת טלפון ממשה הסוכן שאמר לה אין טיסה בכלל עם חזרה ב22 בלילה ,אל על ביטלו את הטיסה,אז אין בכלל על מה לדבר כי זה החלטות שלהם ואין מה לעשות בנושא,
מה שהכעיס אותי עד מאד כי זה שיקרי כי יש לי כמה זוגות חברים שההינו אמורים לטוס איתם על הטיסה הנ"ל ובמיוחד שאחרי השיחה הזאת דיברתי עם אל על כדי לדעת אם הם ביטלו את הטיסה באמת,ומה שנאמר לי שהטיסה לא בוטלה והיא יוצאת כרגיל ,מה שהתברר כשקר גדול של הסוכן.מסיבה פשוטה כי לא נשארו כרטיסים במחיר הנ"ל ואל על העלתה את המחיר ל870 דולר.
יש פה היתחמקות מהאחריות חמורה עד מאד , הטעית לקוח, והיא עמדה בהסכמים,ובמילותיו של הסוכן הנ"ל כלפינו.
אחרי "מלחמות"עם הסוכן וכל היום שיחות עם המוקדים שלכם כולל שיחה של חצי שעה עם המנהל האישי של אותו סוכן הגעתי לשיחה עם מנהלו מאור.
העלתי לו את הבעיה וביקשתי פשוטו כמשמעו אני הזמנתי כרטיס לשעה מסוימית עשו לי טעות הוחלט שהכרטיסים הישתנו למועד המראה כרצוני על סמך מילותיו של משה אילי וכך זה היה אמור להיות,
והתשובה היחידה שהוא נתן לי זה אני מצטער שמשה הטעה אתכם ואולי שיקר, בנושא הטיסה על עצם ביטולה אבל אין לי מה לעשות, ואני אברר למה משה הטעה אתכם ואמר שהטיסה בוטלה כדי ליסתום לי את הפה רק ,אל תצפה ממני כלשונו לרכוש עבורכם כרגע כרטיס לרומא לשעות שביקשתם בסכום של 870 דולר לכרטיס, כי כרגע המחיר קפץ למחיר הזה ואתמול עוד הוא עמד על המחיר ששלמתי מלכתחילה.
ציינתי בפני מאור שאני רוצה את מה שהבטיחו לי את הטיסה הזאת ולא מועד אחר ולא כמובן שעה אחרת ולא תאריך אחר ,מכמה סיבות: מספר זוגות חברים שלי על הטיסה ,אישתי בצבא קבע ולא יכולה לקבל אישור יציאה למועד אחר ,ואני גם לא מוכן לחזור בשעות הבוקר ולקצר את הטיול שלי ואת התיכנון בגלל טעות או הבטחה שלא קוימה.
צינתי מפני מאור שאני לא רוצה להגיע לעימותים ולתביעות ,ולפנות לכל גורם אשר יכול לעזור לי בנושא ואני רוצה להמנע מתביעות ,אז הוא אמר לי בשיא הקטנוניות "אתה עושה הכל כדי לא לטוס לדעתי לא ניראה לי שאתה בכלל לא רוצה לטוס,בגלל זה אתה עושה את כל הרעש הזה",אני רוצה שתיקח את הטיסה לבוקר וכמובן לא הסכמתי אז אמרתי שאני תובע אתכם אז הוא אמר לי תתבע אין לי בעיה עם זה,אני יודע שמשה הבטיח לכם כרטיס אבל בבית מישפט זה לא כביל מילה בעל-פה ואין לך אישור בכתב שהוא הבטיח לך שרייון לשעות הנ"ל,למרות שאני יודע שהוא הבטיח לכם שריון כרטיסים ולשונתם לשעה מאחורת יותר.
פשוט חוצפההההההההה.
למרות שצינתי שוב ושוב את טענותי המוצדקות ואת ההבטחות של הסוכן גם אחרי שקרתה טעות,ואת האופציה שכן היתה לי לבטל יום לפני וכן להזמין מאל על כרטיס טיסה במחיר של 381 דולר (באישור מידי)
,ואחרי שכן סמכתי על מילותיו של הסוכן משה לא הזמנתי כי הוא שריין לי ולאישתי מקומות על הטיסה,ובסוף נישארתי קירח מכאן ומכאן.
יש לציין שכל היום אני בשיחות טלפון מולכם ועם אל על ועם המשרד שמטפל בפניות הציבור והגנת הצרכן והוגשה להם תלונות ממני על הדקה ה90,ןתביעה מישפטית עתידית.
המקרה הזה יגיע ואני בטוח ברצוני לכל המוסדות הרלוונטים שכן יכולו לטפל בבעיתי ועד מנכ"ל הדקה ה90.
בנושא תלונתי מול אל על אפילו הם היו מזוזעים עד מאד מהמקרה הזה ומאופן שסוכן בדקה ה90 בשם משה משקר על עצם ביטול טיסה ולא לוקח אחריות למעשיו ודיבוריו,והם הבטיחו לי שיעשו עם זה משהו ולא יעברו על זה בשתיקה.
מה שהכי עצוב בסיפור הזה שדפדוף ברשת האינטרנט נימצאים הרבה מאד תלונות של צרכנים נגדכם ורובם על אותה התלונה ,הבטחות ושקרים.
לא פעם ראשונה ולא שניה שאתם או מבטלים טיסות או אומרים ללקוח שאין טיסות כי החברה ביטלה מה שמסתבר כשקר ,או על בתי מלון שאתם מבטלים אחרי הזמנה בטענה שהמלון בתפוסה מלאה,למרות שאנשים מיתקשרים אחרי כמה ד למלון והמלון ממש לא בתפוסה מלאה.
השקרים שלכם זה דבר ידוע ואני כצרכן הולך עם זה צעד אחד קדימה ומארגן תביעה מישפטית יצוגית כלפיכם
אני אישית עובד בתור צלם ומאפר בטלוזיה את הקשרים שלי אם זה תוכניות תחקיר למינהם ,תוכניות רדיו את תלונתי אני יפנה גם להם
את תלונתי אני יפנה גם לכל פורום אינטרנטי,פיסבוק וכו,....
מישהו ישלם וצריך לשלם על העוגמת נפש שנגרמה לי ,ובמיוחד שהדקה ה90 לא יודעת לעמוד במילה שלה מול הלקוח ושאני נשארתי בלי כרטיס טיסה למועד שביקשתי והובטח לי (למרות שיש כרטיסים על המטוס רק שאתם לא מוכנים כמובן ליספוג את ההפרש ואת הקפיצת מחיר בגלל טעות שלכם).
אבקש בבקשה לטפל בבעיתי הנ"ל בהקדם
בתודה
יניב שמן
0523838797
נב: אני באמת ובתמים בטוח שלא תחזרו אילי עם תשובה והטיפול בנושא הנ"ל לא יטופל בכלל
|
|
|
|
|